ردصلاحيت صالحترين منتخبين جامعه پرستاري در بالاترين جايگاه تصميم گيري پرستاري كشور

آمار مطالب

کل مطالب : 473
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید سال : 2734
بازدید کلی : 13356

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 13356
تعداد مطالب : 473
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 8 مهر 1395
نظرات

 

شوراي عالي پرستاري بالاترين سطح تصميم گيري در جايگاه پرستاري كشور است وبي اعتنايي به اراي پرستاران بالين و منتخبين جامعه پرستاري پيامي اشكار است از سوي اقليت خاص برخورداراز ثروت و جايگاه قدرت در سطوح بالاي وزارت كه تمكين به راي پرستاران و تاييد پيشكسوتان ان را در راستاي تهديد منافع خود مي دانند.

استاد شريفي مقدم در كارنامه خود جز عملكرد صنفي فعاليتي ندارد و شاهد مثال ان خود سايت خانه ي پرستار است كه در طول سالهاي گذشته علي رغم داشتن مجوز فعاليت هاي سياسي جز كار صنفي و تاكيد براجراي عدالت و قانون و دفاع از حقوق قانوني پرستاري كه كاري صنفي است كلامي و مرامي نداشته است. 

ما پرستاران بالين از مجريان و اعضاي محترم هييت نظارت تقاضا داريم كه راي خود را در راستاي راي و خواسته هاي پرستاران قرار دهد و نظر خود را از گروه خاص شناخته شده و مورد طرد بدنه پرستاري كه در واقع همان حاميان قدرت و ثروت در سازمان هستند جدا كنند.

ما عقيده داريم اين رد صلاحيت ها و حذف پيشكسوتان انها درشوراي عالي اسيب جدي به بدنه ي پرستاري وارد مي كند و موجب دلسردي و جدايي بيشتر بدنه پرستاري از مراجع قانون گذاري و اجرايي كشور خواهد شد كه تاثير ان قطعا در ارتباط با وظايف و خدمات ارايه شده بر بيماران بي تاثير نخواهد بود چرا كار و خدمت بر پايه رضايت و همراهي با خدمت براساس نارضايتي توام با ناعدالتي بسيار متفاوت خواهد.

پرستاران تاكنون نشان داده اند كه همواره درجهت خدمت رساني به هموطنان بيمارخود پيشتاز بوده اند و عملكرد انان در كارنامه ي دفاع مقدس نشان دهنده اين واقعيت است. 

هر تصميمي و اصراري برحذف مخالف شايد در مقطع زماني كوتاه صدايي و نظري را ارام كند اما تجربه نشان داده است هرگز خاموشي و فراموشي نمي اورد و بالعكس با قدرت و شدت بيشتري و از زبان و كلام افراد بيشتري تكرار خواهد شد.

ايثارگر محترم ايام دفاع مقدس جناب شريفي مقدم و جناب عميدي و تاج الديني و ديگر رد صلاحيت شدگان همه افراد مورد وثوق و مورد احترام بدنه پرستاري بودند و اين راي و نظر مورد قبول جامعه پرستاري نيست.

 

مهدي اميرجاني مروي

عضو هييت مديره نظام پرستاري مشهد 

مسول كميته پيگيري مطالبات پرستاري استان خراسان

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود